27 May 2011

Ada Masanya Aku Suka...


Ada masa aku suka menulis bila ada kelapangan masa..ada masanya aku suka membaca buku ,internet dan akhbar..dan ada masanya aku mencari idea apa nak letak dalam blog ni..hehe



Apokalips
photo : reflectingonwater.blogspot.com

1 2 3 Do Re Mi..
Apa nak jadi..
Alif Bata A B C...
Apa nak jadi...
Akan terjadi...
Hujan pasti berhenti...


Ada masanya aku suka berteman...
Ada masanya aku suka bersendiri..
Ada masanya aku suka berjalan..
Ada masanya aku suka berehat..

Ada masanya engkau suka berteman...
Ada masanya engkau suka bersendiri..
Ada masanya engkau suka berjalan..
Ada masanya engkau suka apa yang ku suka..

photo credit : http://mrsaimun.blogspot.com

Hidup dan nasib 'roller coaster'..
Susah dan senang bersilih ganti..
Bila-bila boleh naik dan turun...
Apokalips...

1 2 3 Do Re Mi...
Apa nak jadi...
Alif Bata A B C...
Apa nak jadi..
Akan terjadi..
Hujan pasti berhenti..




Ada masanya kita suka berteman...
Ada masanya kita suka bersendiri...
Ada masanya kita suka berjalan...
Ada masanya kita suka...






Lagu/ Lirik :  Datuk M.Nasir
Luncai Emas Sdn Bhd

No comments:

Proton Car Slideshow: Shah’s trip from Shah Alam, Selangor, Malaysia to was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.

webhost

Web hosting
Your domain(s): Enter each address on a new line (Maximum 10)
 
(eg. iwebtool.com)    
 

Powered by iWEBTOOL