3 May 2011

Konspirasi 911: Misteri Runtuhan 'World Trade Centre' #1


World Trade Centre

North Tower

-Rempuhan pesawat pertama menuju North Tower WTC pada pukul 8.46pagi, 11 September 2001, Bangunan mula runtuh pada pukul 10.28pagi, Masa yang di ambil untuk runtuh selepas rempuhan pesawat ialah 104 minit




South Tower

-Rempuhan pesawat kedua menuju South Tower WTC pada pukul 9.03pagi, 11 September 2001, Bangunan mula runtuh pada pukul 9.59pagi, Masa yang di ambil untuk runtuh selepas rempuhan pesawat ialah 56 minit !

Bangunan kedua 'South Tower' runtuh bukan di sebabkan dari rempuhan pesawat tetapi ia berpunca dari bom atau bahan letupan (yang biasa digunakan dalam kerja-kerja meletup bangunan) diletakkan di dalam bangunan terbabit. Kebakaran yang berpunca dari pesawat bersama bahan letupan menyebabkan bangunan South Tower runtuh hanya mengambil masa 56 minit menyembah bumi. Lebih cepat berbanding North Tower. Teori ini mengesahkan wujudnya konspirasi terancang pihak barat kononnya serangan pengganas 'Terrorist'.



Video di bawah menunjukkan  bagaimana 'impak' sesebuah bangunan runtuh menggunakan bom jangka /  bahan letupan dan kaitannya dengan runtuhan World Trade Centre.


dari Ejen007..haha

No comments:

Proton Car Slideshow: Shah’s trip from Shah Alam, Selangor, Malaysia to was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.

webhost

Web hosting
Your domain(s): Enter each address on a new line (Maximum 10)
 
(eg. iwebtool.com)    
 

Powered by iWEBTOOL