22 Feb 2011

Jutawan di Malaysia Semakin Bertambah


Salam semua,

Biar betul jutawan di Malaysia semakin bertambah banyak..? Bilangan jutawan telah meningkat dari tahun ke tahun menunjukkan negara kita telah maju ke hadapan setanding negara-negara maju di dunia,baru-baru ini majalah Malaysian Bussiness ada mengeluarkan senarai 20 Individu Terkaya di Malaysia.  Senarai billionaire dan aset yang dimiliki oleh mereka , senarai ini dikeluarkan setiap tahun dan dapat kita perhatikan ada muka-muka baru dalam senarai billionaire , mereka bersaing hebat sesama mereka bagi merebut tempat dalam kedudukan/ ranking billionaire terbaik. Sebenarnya ramai lagi di luar sana yang telah menjadi jutawan  kita mungkin hanya mengenali beberapa nama seperti
Tn Haji Ismail (Jutawan HPA),  
Syed Mohd Yusof Syed Nasir (ISY Holdings)

dan banyak lagi


Jutawan-jutawan di negara kita semakin bertambah  ,berita di bawah dapat memberi gambaran sedikit sebanyak dan ini menunjukkan bahawa ramai lagi jutawan senyap di luar sana.Mungkin salah seorang adalah anda...

BMW yakin jual 4,000 kereta
BMW Group Malaysia yakin dapat menjual 4,000 kenderaan pada akhir tahun berikutan jangkaan pertumbuhan prestasi jualan yang berterusan sehingga tempoh selebihnya tahun ini.

Pada Ogos, syarikat itu menyaksikan jualannya meningkat sebanyak 7.1 peratus kepada 2,893 unit, kata BMW dalam satu kenyataan semalam.
“Ia adalah tahun yang luar biasa bagi kami di BMW.

“Dari segi prestasi jualan yang merupakan petunjuk kukuh kekuatan segmen automotif premium Malaysia,” kata Pengarah Urusan BMW Group Malaysia, Geoffrey Briscoe (atas).

Beliau berkata, dalam tempoh selanjutnya syarikat itu akan terus merangka strategi berhasilnya dengan memperkenalkan rangkaian penuh model BMW sebaik saja ia tersedia di luar negara.

Ia juga bercadang menyediakan perkhidmatan tambah nilai serta pakej istimewa selaras dengan keperluan pelanggan menerusi tambahan wakil pengedar baru di semua rangkaiannya di negaranya.

Wakil pengedar itu juga akan menyediakan kemudahan jualan, perkhidmatan, sistem dan alat-alat ganti (3S) menyeluruh bagi pelanggan BMW, katanya.

Syarikat itu juga mengumumkan pembukaan Auto Bavaria Kuala Lumpur. - Bernama 
Berita Harian, 9 Oktober 2010











1 comment:

ghost said...

mantap dan semakin mantap orang melayu kan..

patut makin sombong pon ader..

Proton Car Slideshow: Shah’s trip from Shah Alam, Selangor, Malaysia to was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.

webhost

Web hosting
Your domain(s): Enter each address on a new line (Maximum 10)
 
(eg. iwebtool.com)    
 

Powered by iWEBTOOL