5 May 2011

Konspirasi 911: Al Qaeda Tidak Wujud? #2


Organisasi ,rangkaian atau kumpulan militan kononnya dikatakan pengganas ‘terrorist’ sengaja direkacipta oleh barat yang diberi nama Al Qaeda.  Al Qaeda di ketuai oleh Osama bin Laden (Tim Osman) yang merupakan salah seorang ejen CIA. Al Qaeda direkacipta kononnya menjalankan aktiviti militan di negara Timur Tengah di mana rangkaian mereka meluas sehingga ke seluruh dunia dan di labelkan sebagai kumpulan penjenayah/ pengganas oleh Amerika.

Al-Qaeda direkacipta selepas tragedi serangan World Trade Centre (WTC) 11 September 2001 oleh Presiden Amerika pada ketika itu ,George W. Bush. Nama Al Qaeda (Osama bin Laden) tiba-tiba muncul dan dikaitkan dengan serangan pengganas .

Teori Konspirasi  911:
1. Bagaimana begitu cepatnya Bush mendapat tahu siapa dalang di sebalik serangan terancang WTC?
2. Wartawan dan stesen televisyen seolah-olah sudah mengetahui rempuhan pesawat dan bersedia membuat ‘penggambaran’ secara langsung semasa runtuhan World Trade Centre.

Kenapa Al Qaeda di wujudkan?
-Jika ada sebarang kejadian keganasan di negara tertentu , Contohnya serangan bom, serangan berani mati atau lain-lain serangan yang dirancang atau yang tak dirancang. Dengan mudah Amerika atau sekutu mereka akan menuduh organisasi Al-Qaeda (Osama bin Laden) yang terlibat menaja atau merancang aktiviti keganasan atau serangan ke atas 'asset' mereka, walaupun yang terlibat kemungkinan rakyat Amerika sendiri dan mereka akan mengaitkan semua aktiviti keganasan dengan rangkaian Al-Qaeda (Osama bin Laden).

- Secara tak langsung Al –Qaeda akan jadi sasaran balas oleh  Amerika  , iaitu dengan menyerang semula rangkaian Al -Qaeda dan negara Islam , kononnya Osama Laden bersembunyi telah di timur tengah. Amerika dengan alasan mudah akan melancarkan serangan balas ke negara Islam atas nama memerangi keganasan, inilah salah satu penjajahan bentuk baru Barat.

Ikuti video pendedahan eksklusif dari CNN


dan video temubual khas dengan pelajar Pakistan dalam rancangan 'Good Morning America'




Kesimpulannya,
Al Qaeda tidak wujud, tiada rangkaian pengganas antarabangsa, dan kemungkinan Osama bin Laden (ejen CIA bernama Tim Osman) terperangkap dengan konspirasi CIA dan Amerika dan dilabel sebagai pengganas atau ‘ Terrrorist’ oleh Amerika.

Misteri dan konspirasi yang masih belum dapat dirungkaikan sepenuhnya..Jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri..














5 comments:

Unknown said...

bnyk sgt rahsia US n israel nie.. klu nk ungkap, satu wikileaks pn x mampu nk tampung

aeshcame said...

hmm..maklumat yg sampai kt kita x boleh nk percaya..mcm2 hal..mana betul mana slh..

semutsengal said...

konspirasi apa la dorang ni ek ..huhuh..

anna mardhiah said...

macam2..anyway,follow here..salam kenal..hehe...

Unknown said...

jalan2

Proton Car Slideshow: Shah’s trip from Shah Alam, Selangor, Malaysia to was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.

webhost

Web hosting
Your domain(s): Enter each address on a new line (Maximum 10)
 
(eg. iwebtool.com)    
 

Powered by iWEBTOOL